# A B C D E F G H J K L M N O R S T W Y
Non Non Biyori том 1

Non Non Biyori том 1



Историята на Non Non Biyori винаги ми е била любима. Тя е прекрасен пример, че дори в най глухото-глухо място, където няма "нищо", може да се случват много и невероятни неща. Доста хора искаха да започна да превеждам анимето, но аз имам своите резерви, че може да не пресъздам правилно диалога и настроението с което да съсипя този шедьовър. Затова ще почна от началото, от самата манга, която е по кратка форма и лесна за работене...

Този превод е спонтанен и без редакция в момента. Ако това ти е любимата поредица и искаш да ми помогнеш с редактирането на текста и изказа, може да ми пишете (link)

Ако смятате, че трябва да включа/добавя още някаква информация, свързана с превода или анимето/мангата, пишете ми

Новите преводи в Instagram

Коментари